Dreamy13

Dreamy13

Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Συνέντευξη με τον MeLeneVaggeli.

 Χ ρ ι σ τ ό ς     Α ν έ σ τ η  Παιδιά!!!

Πώς περνάτε; Λοιπόν, σήμερα είμαι εδώ με μία συνέντευξη από έναν φίλο μου, τον 

MeLeneVaggeli. , τον ξέρω αρκετό καιρό, αν και δεν μπαίνει συχνά στον λογαριασμό του.

Ας αρχίσουμε λοιπόν:

Εγώ: Γεια! Θα ήθελες να συστηθείς στο κοινό του ιστολογίου και να πεις λίγα πράγματα για σένα;


MeLeneVaggeli.: Γεια σε όλους. Όπως λέει και το username mου, με λένε Βαγγέλη. Είμαι 15 ετών 

έχω διάφορες ασχολίες. Έχω αρχίσει μαθήματα κιθάρας και κάνω κωπηλασία! 



-Ωραία! Θα ήθελες να μας πεις, πώς ξεκίνησες να παίζεις το Stardoll;


-Βέβαια! Στην αρχή το έπαιζαν οι ξαδέλφες μου και μου είπαν να το παίξω και εγώ. Είναι βέβαια 

κάπως κοριτσίστικο παιχνίδι, αλλά το έπαιξα. Τώρα πια το παίζω όταν δεν έχω τι να κάνω ή άλλες 

φορές μόνο και μόνο για 2-3 άτομα που έχω γνωρίσει και που περνάμε ωραία μαζί.


-Ωραία και πάλι! Τώρα ας πάμε σε θέματα με μεγαλύτερη ουσία :) Ποιό είναι, κατά εσένα, το 

νόημα του να ζεις;


-Πολύ καλή ερώτηση! Δυστυχώς όμως δεν έχω την καταλληλη απάντηση. Για τον κάθε άνθρωπο 

είναι κάτι διαφορετικό. Για μένα πιστεύω είναι να ζήσω όπως θέλω με ευτυχία!


- :)) Τελειώνοντας θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες μας;


-Ναι, να είστε πάντα χαμογελαστοί όλοι και καλό πάσχα!!! xD


**Yπήρχαν κι'άλλες ερωτήσεις στην συνέντευξη αλλά λόγω υποχρεώσεων της ημέρας ο 

Βαγγέλης δεν μπόρεσε να τις απαντήσει... Σύντομα έρχονται κι'άλλες συνεντεύξεις!! :)



2 σχόλια: