Dreamy13

Dreamy13

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Το σημερινό Stardoll!

Γεια σας,
θυμάστε μήπως το λόγο που φτιάξατε το λογαριασμό σας; 
  Εγώ, ήμουν 13 τότε, 2 χρόνια και κάτι από τώρα. Έπαιζα διάφορα παιχνίδια στον υπολογιστή και το Stardoll μου το σύστησε η ξαδέλφη μου. Όταν άρχισα να παίζω, διασκέδαζα ντύνοντας την κούκλα μου και πολεμώντας να μαζέψω τα χρήματα.. τότε που είχε τα 5 stardollars ακόμα! Θα το είχα βαρεθεί αν δεν καταλάβαινα κάποια στιγμή πως ψηφίζουμε για Covergirl!!!
 Κάπως έτσι πρέπει να ήταν για όλους.. απλή διασκέδαση για να περάσει η ώρα. Όταν όμως αρχισαμε να μαθαίνουμε το παιχνίδι, μάθαμε επίσης να θέλουμε όλο και πιο πολλά! Αυξήθηκαν και τα μέλη, άλλαξε ο κόσμος και το Stardoll επίσης! Δεν παίζουμε πια ένα παιχνιδάκι. Αυτό που κάνουμε εδώ είναι να πολεμάμε τους υπόλοιπους, προσπαθώντας να ανέβουμε όλο και πιο πάνω.. Σκοτωνόμαστε για ένα βραβείο, προσπαθούμε μανιωδώς να πληγώσουμε του άλλους, βρίζουμε, κοροϊδεύουμε  εκμεταλλευόμαστε! Πως καταντήσαμε έτσι δεν ξέρω... Από εδώ μπορείτε όμως να συνειδητοποιήσετε τι κρύβεται εκεί έξω και πόσο σκάρτος είναι ο κόσμος. Και, γυρνώντας πάλι στο παιχνίδι, γιατί παίζουμε; Γιατί είμαστε ακόμα εδώ; Ίσως να είναι απλά μια ακόμα πρόκληση για 'μας.. Η αλαζονεία, η επιπολαιότητα, η δίψα για εκδίκηση και υπεροχή μας κρατά εδώ.. Κι εγώ κάποιες φορές πεισμώνω όταν κάποιος το παίζει καλύτερος ή προσπαθεί να κάνει κάτι άδικο και προσπαθώ να του αποδείξω πως, "όχι, εδώ είσαι λάθος"! Αν ήμασταν αρκετά δυνατοί θα κάναμε το πιο έξυπνο και θα φεύγαμε από δω.. Κι όμως, μερικές φορές μας ηρεμεί το παιχνίδι, ξεσκάμε!..

2 σχόλια:


  1. ποσο δικιο εχεις ολοι ετσι περιπου ξεκινισαμε τοτε το σταρδολλ ηταν ενα παινδινι τωρα εναι ... εγω ΧΤΕΣ εγινα σουπερσταρ και σημερα μετα απο αυτα που διαβασα το μετανιονω η ικονικη "κολιτη" μου αποφασισε καπια φορα να τρεξει μετα απο 10 περιπου αποτυχιες εχει παθιαστει με αυτο και δεν μιλαμε καθολυο εχω ξεχασει το ονομα σου ποσο δικιο εχεις τοτε ηταν ενα παιχνιδι τωρα ειναι οπιος αρπαξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και λιγα λες..το σταρντολλ παντως τοτε ηταν πολυ καλυτερο...τωρα όποιος αντεξει

    ~supersmile17~

    ΑπάντησηΔιαγραφή